sunnuntai 19. elokuuta 2012

Hei, olen uusi täällä

Syöminen on yksi elämän parhaista asioista. Olen vuosien varrella kokeillut monia erilaisia ruokavalioita raakaruuasta karppaukseen ja kaikkea siltä väliltä. Viime aikoina olen päätynyt siihen, että kun syö kaikkea kohtuudella, elämä hymyilee. Ainoastaan gluteenin olen hylännyt toistaiseksi kokonaan. Vaikka lähestynkin ruokaa usein terveysnäkökulmasta, en suostu syömään (tai ainakaan vartavasten valmistamaan) hajutonta, rasvatonta ja mautonta. Pyrin kokkaamaan hyvistä raaka-aineista hyvää arkiruokaa.

Olen tehnyt ruokaa koko ikäni ja se on normaali osa arkeani. Aina on aikaa kokata, hyvä ruoka ei vaadi tuntien valmisteluja. Olen myös sitä mieltä, että jokainen voi oppia kokkaamaan - tarvitaan vain hieman viitseliäisyyttä. Vaikka perustankin tämän blogin lähinnä omaksi harrastuksekseni, niin aina parempi, jos tästä on iloa muillekin. Hyvää ruokahalua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti